• Klucz Uniwersalny Płaski Oczkowy Calowy Metryczny 8-22mm Wielofunkcyjny

19.00
szt.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier DPD 15
Kurier Inpost 15
Paczkomat Inpost Pobranie 16
Kurier DPD (Pobranie) 19
Kurier Inpost Pobranie 19
Dostępność Mało
Waga 0.2 kg

Zamówienie telefoniczne: 666368015

Zostaw telefon

KLUCZ OCZKOWY UNIWERSALNY PŁASKI

  • WYKONANY ZE STALI WĘGLOWEJ - klucz oczkowy posiada solidną, stalową konstrukcję. Stal węglowa jest odporna na korozję oraz trwała. Ponadto narzędzie posiada niewielkie wymiary, co sprawia, że można go zabrać ze sobą wszędzie.
  • ZASTĘPUJE PONAD 30 KLUCZY - klucz ma dwa zakresy oczek. Zakres mniejszego oczka: 8 - 13 mm 5/16"-1/2" E-10 - E-14. Zakres większego oczka: 14 - 22 mm 9/16"-7/8" E-16 - E-24. Ten klucz pasuje do montażu i demontażu elementów przykręcanych, takich jak nakrętki i śruby.
  • UNIWERSALNE ZASTOSOWANIE - klucz płaski składa się z długiej płaskiej metalowej rękojeści z dwoma końcami. Każdy koniec ma otwór w kształcie podłużnego oczka, który pasuje do odpowiedniej śruby lub nakrętki. Takie rozwiązanie zdecydowanie przyspiesza oraz ułatwia pracę, co pomaga zaoszczędzić mnóstwo czasu.
  • NIE TYLKO DLA ZŁOTEJ RĄCZKI - narzędzie jest nieodłącznym elementem wyposażenia dla: rzemieślników, mechaników, konserwatorów, złotych rączek, majsterkowiczów czy rowerzystów.
  • SPECYFIKACJA - kolor: czarny; materiał: stal węglowa; zakres mniejszego oczka: 8 - 13 mm; 5/16" - 1/2"; E-10 - E-14; zakres większego oczka: 14 - 22 mm; 9/16" - 7/8"; E-16 - E-24; wymiar: 26,7 x 3,6 x 0,7 cm; waga: 168 g; waga w opakowaniu: 200 g.

SPECYFIKACJA

  • kolor: czarny
  • materiał: stal węglowa
  • zakres mniejszego oczka: 8 - 13 mm; 5/16" - 1/2"; E-10 - E-14
  • zakres większego oczka: 14 - 22 mm; 9/16" - 7/8"; E-16 - E-24
  • wymiar: 26,7 x 3,6 x 0,7 cm
  • waga: 168 g
  • waga w opakowaniu: 200 g
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.