Wyprzedaż trwa!
ORGANIZER NA BIURKO 6 KOMÓR + SZUFLADA
- PRAKTYCZNY - przybornik na biurko to bardzo praktyczne akcesorium, które przyda się zarówno w domu, jak w pracy i wielu innych miejscach. Bez problemu można w nim pomieścić niezbędne przybory biurowe - długopisy, kredki, pisaki, gumki, spinacze, kleje, czy też nożyczki, a także artykuły piśmienne.
- SOLIDNY I TRWAŁY - organizer na biurko wykonany został z wysokiej jakości materiału, jakim jest metal, dzięki czemu jest bardzo trwały i posłuży przez długi czas.
- POJEMNY - pojemnik na przybory biurowe jest niezwykle pojemny - posiada jedną dużą przegródkę oraz 4 mniejsze przegródki, a także półkę i szufladkę, w których każdy zmieści wszystkie potrzebne akcesoria biurowe.
- POZWALA ZACHOWAĆ PORZĄDEK - przybornik na biurko pozwala zachować porządek wokół miejsca pracy - zarówno podczas odrabiania lekcji, rysowania, jak również w trakcie wykonywanej pracy.
- SPECYFIKACJA - materiał: żelazo; wymiary: 12,5/14/22cm; waga: 0,547kg; waga w opakowaniu: 0,646kg
- SPECYFIKACJA:
- materiał: żelazo
- wymiary: 12,5/14/22cm
- waga: 0,547kg
- waga w opakowaniu: 0,646kg
Porządek w miejscu pracy jest niezwykle ważny, ponieważ daje możliwość skupienia się na wykonywanej pracy. Prezentowany przybornik na biurko to bardzo praktyczne akcesorium, które przyda się zarówno w domu, jak w pracy i wielu innych miejscach. Bez problemu zmieszczą się w nim wszystkie niezbędne przybory biurowe, do których należą długopisy, kredki, pisaki, gumki, spinacze, kleje, czy też nożyczki, a także artykuły piśmienne.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.